Методи ціноутворення в Інтернет

Стрімкий розвиток Інтернет-маркетингу робить актуальним вивчення, специфічних для Інтернет методів ціноутворення. Віртуальні ринки є дуже динамічними, ціноутворення на них ведеться в режимі реального часу. До методів ціноутворення в Інтернет відносяться: – онлайнові аукціони; – онлайнову оренду; – цінове пакетування; – метод «реклама платить за товар»; – метод одночасного динамічного ціноутворення.

Онлайнові аукціони – це методи ціноутворення в режимі реального часу. Одним з піонерів в цій сфері був Вільям Вікері, який у 1995 році отримав за цю роботу Нобелівську премію в галузі економіки. Аукціони добре працюють в мережі Інтернет тому, що його учасникам доступна детальна інформація.

Потенційні покупці товару можуть подзвонити або відправити повідомлення по e-mail, щоб отримати більше необхідної інформації. Учасниками аукціону можуть бути всі бажають незалежно від місця знаходження.

Інтернет робить можливим виставляння на аукціон набагато більшої кількості товарів, ніж при проведенні традиційних аукціонів. На онлайнових аукціонах, окрім продажу унікальних і незвичайних предметів, продається високотехнологічна і цифрова продукція, товари «зниженого» попиту або залишки колекції попередніх сезонів, авіаквитки та інші товари.

Однією з проблем проведення аукціонів завжди були витрати на організацію та проведення аукціону у визначеному місці і в певний час. При проведенні інтернет-аукціонів учасникам немає необхідності бути особисто присутніми під час їх проведення. Цей чинник понизив витрати учасників і збільшив їх кількість. Формування атмосфері довірі на онлайнових аукціонах передбачає: • наявність рейтингової системи кредитоспроможності продавців; • незалежну перевірку (верифікацію) дійсності відомостей, надаваних покупцями й продавцями; • страхування проти шахрайства; • проведення угод через рахунки типу «зскроу» (умовні документи, які стають документами повної дії після виконання певних умов) для забезпечення поставок оплаченої продукції.

Платежі надходять рахунки «зскроу» й переправляються продавцеві після того, як товар доставлено покупцеві; • заборона доступу на аукціон продавцям, що роблять запит на поставку власної продукції для імітації підвищеного інтересу; • заборона доступу на аукціон покупців, які раніше виграли аукціон, але не завершили угоду платежем. Варто мати на увазі, що для онлайнового аукціону придатні не всі товари.

Важливо відзначити, що на успішно функціонуючих сайтах-аукціонах, границя між бізнесом і задоволенням стає розмитою. Одним з показників привабливості сайту для споживача є час знаходження на сайті протягом одного відвідування (найбільше «прилипливим» серед web-аукціонів уважається сайт eBay; середній відвідувач проводив на ньому за одне відвідування 27 хвилин). Відзначено, що крім відстеження заявок на придбання виставлених товарів, відвідувачі витрачають багато часу на спілкування один з одним.

Звичайно темою спілкування є інформація про інші заявки на товар, додаткова інформація про виставлені товари.

Оставить Ответ