Intel

Увага засобів масової інформації до компанії Microsoft та її головного адміністратора заважала визнанню успіхів компанії Intel. Але каліфорнійська компанія-виробник мікропроцесорів у своїй ніші комп’ютерної галузі діяла надзвичайно успішно.

Компанія Intel була надзвичайно уважною щодо виявлення та задоволення пріоритетів клієнтів.

Коли індивідуальні користувачі лише почали виявляти інтерес до персональних комп’ютерів, Intel вже постачала мікропроцесори для операційної системи компанії DOS. Коли сто мільйонів клієнтів зробили програмне забезпечення DOS тим, що найкраще продається, архітектура компанії Intel перетворилась на фактичний стандарт галузі.

Його стали копіювати конкуренти.

Другою рушійною силою зростання компанії Intel стало те, що пріоритетом клієнтів була швидкість обробки даних.

Користувачі охочіше віддавали гроші за швидкі чіпи, які дозволяли використовувати найсучасніші прикладні системи програмного забезпечення.

Найдосконаліша система кодування програмного забезпечення нічого не варта, якщо нею не керує мікропроцесор.

Ключовою перевагою ділової моделі компанії Intel є те, що вона лідирує в галузі за швидкістю розробки своїх продуктів.

Компанія, на чолі якої стояв Енді Гров, стабільно інвестувала понад 10 відсотків від торгівлі у дослідження та розвиток.

Постійні зусилля, спрямовані на поліпшення дизайну, швидкості та якості виробництва, дозволили компанії Intel обійти свого головного конкурента AMD і стати лідером.

Безумовні переваги у швидкості чіпів заохочували розробників програмного забезпечення писати саме для стандарту Windows – Intel, який найточніше відповідав пріоритетам клієнтів.

Успішні позиції дозволяли компанії Intel повертати величезний капітал.

З 1984 року ринкова вартість компанії Intel зросла більш ніж у 6 разів і дорівнює 27 млрд доларів.

Оставить Ответ